Zarivky

gatilo gatilo@centrum.cz
Sobota Březen 1 19:14:48 CET 2008

 1.3.2008, 19:05:47

Osobne jsem to nezkousel, ale jen shlednuti webu mne vede k
presvedceni "tohle urcite ne".
1) s pravdepodobnosti hranicici s jistotou je jedna o "low cost china
product", s tomu odpovidajici kvalitou a spolehlivosti.
2) pokud nejaky obchodnik lze za ucelem vnutit mi sve zbozi, tak jak
to delaji na uvedene strance, pak nejen ze to ve me vzbuzuje
opravnenou neduveru, ale dokonce mne to i silne urazi. A od toho kdo
mne urazi prece nebudu nakupovat.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz