DS a převody

Sobota Březen 1 11:56:47 CET 2008

Hezké poledne,

    je to do počítačového zdroje. Nevím přesně co tam ten tranzistor
dělá, ale byl uvolněný na chladiči a všechno na desce kolem je tak
trošku zahnědlé. A také má trošičku ulomenou nožičku. Jinak to všechno
přežil a funguje. Jen kvůli té kratší nožičce "D" chci něco nového.
Zkusím prozkoumat, jak tam vlastně je zapojený a uvidím.

    Právě porto jsem chtěla nějaký "univerzální" web, kde bych to našla
snadněji. Takže mi nezbude nic jiného, než to projí jako vždy, u výrobců
a koukat a koukat...

					Saša K. Svobodová

          ICQ:  260 344 186