OT: Re: OT: ING Konto

jan.kuba honza.kuba@gmail.com
Středa Červen 25 08:11:57 CEST 2008

Miroslav Sinko napsal(a):

>No nerozumiem. Akoze na co ste cakali? Kym Vam zmenia ucet? 14 dni? A Vy mate sporiace konto na to, aby ste odtial kazde 2 tyzdne vyberali peniaze aj pri zmene banky s beznym uctom? Tak ste si mali potrebnu sumu previest pred zmenou.

Ano to jsem mel, jenomze doposud jsem to delal na stary ucet
bezproblemove. A penize jsem chtel prevest na novy, pte na starem byly
poplatky ( prichozi, odchozi....)

>Podla mna je tu nepochopenie sporiaceho uctu. Mate to bez poplatkov, s urokom vyssim ako na beznom ucte, nie ste viazany tym, kde mate mat bezne ucty (dokonca 3, Vy sa stazujete na jeden).

Ja jsem si byl vedom vlastnosti spor. uctu, jen me dost zaskocila
nutnost zmeny uctu papirovou formou - papiry nemam rad!  A menit jsem to
nemusel 2 roky.....

>Ze si ucty nezmenite cez IB? No to je len dobre, nemusite sa obavat zneuzitia.

A stejne tak, jako  IB muze nekdo zneuzit obycejnou postu.

>Tiez nechapem slovne spojenie "vopruz na poste". Akoze podat doporuceny list je problem?

Ano , pro me  jo. Musim to napsat, dat do obalky ( pak to nosim tyden v
tasce) , odvezt na postu, tam si vzit poradovy listek a vytat si
frontu.... pro me je to spousta casu.
U Mbanky to mam na webu a autentizace SMS-kou mi prijde minimalne stejne
(ne)bezpecna jako postovni zasilky....  kere nekdo muze pozmenit , kdyz
se na to dostatecne pripravi.

>Esteze je sloboda vyberu, komu sa co paci, to si zriadi/zalozi/vyberie/atd... Ja si teda citam zmluvy a podmienky pred podpisom a alebo suhlasim a podpisem, alebo nesuhlasim a nepodpisem a potom nenadavam.

V dobe , kdy jsem ING zakladal mi to pripadalo super. Dnes by museli mit
minimalne  lepsi urok nez sporici ucet u Mbank.....