Procleni baliku z USA

Jindra Polívka jpolivka@mbox.vol.cz
Pondělí Červen 30 15:35:23 CEST 2008

no, jak to chodi u na v Praze, prinese to normalne postak. Kdyz je to vetsi tak to priveze ten co to vozi autem.
Clo i DPH zaplatite u nej. Zadny problem.
Bohuzel moc celnici nestihaji a pres celnici jdou vsechny balicky, tedy i t levne.
Jindra Polivka
  ----- Original Message -----
  From: Šula Miloš
  To: HW-news
  Sent: Monday, June 30, 2008 2:52 PM
  Subject: OT: Procleni baliku z USA

  Zdravim,
  objednal jsem si z USA balik za 111$, je to zbozi neobchodniho charakteru pro soukromou potrebu. Bohuzel mi ho zadrzeli na celnici a prestoze jsem jim pred 10ti dny posilal prohlaseni mailem na adresu, kterou mi v dopise poslali, nic se nedeje.Jelikoz vim ze si tu spousta lidi v USA objednava, rad bych se zeptal jak dlouho Vam trvalo, nez vam balik z celnice doruci ? Na muj druhy mail take neodpovedeli.

  Je potreba poslat mail elektronicky podepsany ?
  Plati se clo , kdyz to je pro osobni potrebu za cca 111$ ? A kdyz jo, staci prevodem na ucet, abych nemusel do Prahy ?

  Docela me to trapi, jelikoz je zasilka uz pres mesic na ceste ke me :(, pritom to je posilano jako Express Mail. To jsem si to mohl nechat poslat zrovna normalne lodi za polovinu.

  Milos