OT: Procleni baliku z USA

Šula Miloš sula@rps.cz
Pondělí Červen 30 14:52:29 CEST 2008

Zdravim,
objednal jsem si z USA balik za 111$, je to zbozi neobchodniho charakteru pro soukromou potrebu. Bohuzel mi ho zadrzeli na celnici a prestoze jsem jim pred 10ti dny posilal prohlaseni mailem na adresu, kterou mi v dopise poslali, nic se nedeje.Jelikoz vim ze si tu spousta lidi v USA objednava, rad bych se zeptal jak dlouho Vam trvalo, nez vam balik z celnice doruci ? Na muj druhy mail take neodpovedeli.

Je potreba poslat mail elektronicky podepsany ?
Plati se clo , kdyz to je pro osobni potrebu za cca 111$ ? A kdyz jo, staci prevodem na ucet, abych nemusel do Prahy ?

Docela me to trapi, jelikoz je zasilka uz pres mesic na ceste ke me :(, pritom to je posilano jako Express Mail. To jsem si to mohl nechat poslat zrovna normalne lodi za polovinu.

Milos