OT: nero problem

zu1234 zu1234@seznam.cz
Pondělí Červen 30 13:53:10 CEST 2008

Nero Info Tool hlásí nad DVD kapacitu 4.38GB, což chápu jako 4.38GiB,
což c(iní 4.38 x 1024 x 1024 x 1024 = 4 702 989 189 bytu*.

Mu*j soubor me(l 4 345 122 407 B.
Takže 'místa' zbývalo 357 866 782 B.

Nevím kolik padne na režii filesystému - me(lo by to být relativne( málo,
když se jednalo o jeden jediný soubor.

Ale podstatné je, že verifikace probe(hla naprosto v por(ádku!

Komu už mu*žu ve(r(it?!
Jirka P. mne zklamal. Jir(í C(. mne nepr(esve(dc(il.
A ted( ješte( Nero!
Asi budu muset emigrovat.
:))))

ZU