Zalevaci hmota na plastovy buben pracky.

RV vicek.radek@cpost.cz
Pondělí Červen 30 11:31:28 CEST 2008

Ja bych to take provrtal a nebo pokud to lze tak bych to zavazi nejak
opasal nejakym popruhem a utahnul. Z toho provrtani bych mel strach, ze
se to v tom miste zacne trhat.

Nezapominejte na to, ze nekdy v tej pracce muze byt klidne voda 90st a
pri te hodne lepidel ztraci pevnost. Aby manzelka nadala vyvarit spodary
a za pul hodiny nevypadlo zavazi spodem pracky. A i kdyz nevyvarujete
tak se stejne cas od casu doporucuje precku cas od casu prevarit kvuli
ruznym breberkam co maji radi fosfor a podobne pochoutky.

RV