Re: OT: Krabice na lampách v Praze

Petr Dlabal dlabal@gmail.com
Neděle Červen 29 21:44:20 CEST 2008

Souhlas, a jak jsem psal v predchozim mailu ktery zapadl ve flamu o
mereni rychlosti - nema to na sobe zadne vstupy kterymi by to mohlo
sledovat adresne (anonyme asi taky ne) rychlost vozidel.

Ta horni krabice je s velkou pravdepodobnosti Cisco Aironet 1500
http://www.cisco.com/en/US/products/ps6548/index.html
to je jasne.
Co je v te spodni je otazka, ta nema na sobe vubec nic, jen visaci
zamek a stitek v rohu. Tak leda podle toho stitku.
PD