RE: OT: Krabice na lampách v Praze

Aleš Chlubný ales.chlubny@seznam.cz
Neděle Červen 29 18:49:15 CEST 2008

Dobry den,

>Prednost chodcu na prechodech je hned vedle celorocniho sviceni excelentni
priklad zrudnosti a debility
>dopravnich predpisu v CR.

to jste bohuzel skocil na medialni kecy o "absolutni prednosti chodcu", ale
tak to neni, to si jen jista TV STARA tak trochu zjednodusila. Chodec nema
prednost, to v zadnem pripade, ale ridic ma povinnost nechat chodce na
prechodu prejit, pokud muze bezpecne zastavit. Takze ne, ze 10 metru pred
prechodem na mne nejakej pubertak mavne a ja budu brzdit jak o zivot. Ale
kdyz budu dostatecne daleko a nezastavim ale treba jeste pridam abych to
stihnul za tim prede mnou, tak za tim prechodem muzu dostat solidni pokutku.

Ono je to vsechno o vzajemne slusnosti a komunikaci, ne ze se nekdo jakoby
nic poflakuje u prechodu a pak tam vlitne, ale mel by dat ridici znameni ze
hodla prechazet. Ted se debatuje na tema motorkari x plechovkari, ale to je
uplne ten samej problem + to ze nektery motorkari nechapou ze dnesni zacpane
silnice plne kamionu (s dementy za volanty) nejsou zavodni draha.

Ales Chlubny