Re: OT: Krabice na lampách v Praze

Bitovod hw@prelude.cz
Neděle Červen 29 17:27:53 CEST 2008

Dalsi, a pro mne vyrazne prijatelnejsi, varianta je "doporucena rychlost",
tedy neco, co mi rika, jak maximalne rychle by tam asi bylo vhodne jet, ale
v pripade, ze se neco semele, tak se mi rozdil me aktualni a te doporucene
pripocte "k dobru" za prislusne tvrdsi postih.

Proc represi za kazdou cenu? Nebylo by pak lepsi pri koupi auta k nemu
rovnou nafasovat i policajta, aby na mne daval pozor online? No a ze by to
bylo drahe? No rece - "i kdyby o zachranilo jeden jediny zivot, tak to bude
stat za to", nebo ne?

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: Josef Dvořáček - José
To: HW-news
Sent: Sunday, June 29, 2008 5:21 PM
Subject: Re: OT: Krabice na lampách v Praze

uff, a to se ma resit nedodrzovanim predpisu?? Pokud neni nejaka rychlost
vhodna tak proc to resit tim, ze tam bude policie
a) privirat oci
b) nemerit rychlost??!

Staci prece umistit vhodnou dopr. znacku /y a zrusit nesmyslna rychlostni
omezeni. Soucasny stav (dame tam znacku 30, ridici tam pojedou sna jenom
50..) vede k masovemu porusovani predpisu a ztrate jejich puvodniho vyznamu
(oduvodne varovani)

Ale IMHO nelze pozadovat zakaz mereni rychlosti pro MP kvuli tomu, aby na
mistech s danou rychosti nebyla zvysena rychlost pokutovana. To je
odstranovani dusledku a ne priciny problemu.

aneb kdyz je blby predpis / znacka / cokoliv, tak by se mel zrusit predpis a
ne zrusit hlidani jeho dodrzovani.

JD