RE: OT: Krabice na lampách v Praze

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Neděle Červen 29 14:50:29 CEST 2008

Pomineme-li místa, kde je měření městskou policií zjevná buzerace, protože
žádný preventivní účinnek mít nemůže, určitě by se našlo spousta míst, kde
pravidelné měření způsobilo zklidnění provozu a zvýšení bezpečnosti
především chodců. Nevím, jestli odebrání této pravomoci měšťákům je vhodný
krok ke zvýšení bezpečnosti na silnicích. Ročně najezdím cca 15.000km po
Brně a za rychlost jsem pokutu neplatil ani státní ani městské policii.
Jestli to nebude tím, že nejezdím jak prase...