OT: Krabice na lampách v Praze

Jindra Polívka jpolivka@mbox.vol.cz
Neděle Červen 29 13:56:45 CEST 2008

Nevim jestli tu wifinu muze vyuzivat jeste nekdo jiny, ale jedna se o
usekove mereni rychlosti.
Takze ridici pozor ! NE NE NE, TY TY TY ...
Jindra Polivka

Nevím, jak daleko je ta poliklinika, ale dá se předpokládat, že zrovna tam
může být zájemců o wifi víc, takže jsou tam blíž dva hotspoty, aby pokryli
konektivitu...