Hledačka předmětů

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Neděle Červen 29 13:31:10 CEST 2008

Dobrý den,

tchán by chtěl hledačku na "poklady", leč jako důchodce na ni nemá a tak
chce abych mu nějakou udělal. V polském časopise Elektronika Praktyczna
7/2001 vyšel článek Mikroprocesorowy wykrywacz metali, ale tam není program
pro MCU.

Máte nějaký tip na hledačku pokladů? Může to být i exotickojazyčné, s tím už
si nějak poradím.

Vím že nějaké modré AR se tomu kdysi věnovalo, to mám, ale zajímal by mě
pokrok od té doby. V globsonech prodávají hledačky pro instalatéry, která
dovede odlišit feromag/neferomag/diamag kovy a dokonce i dřevo - to mi vůbec
není jasné jak to dělají.

Děkuji, JL.