Rozvody po dome - urcite ano

Rollfree rollfree@volny.cz
Sobota Červen 28 21:25:54 CEST 2008

Pri stavbe/rekonstrukci je natahani rozvodu snadne a rychle.
A proste - drat je drat. To, ze tam ty draty me prece nijak
neomezuje v tom, ze tam muze bezet i to WiFi (v mem pripade
je povesene na ty rozvody, napajene z PoE).

No a na ten drat snadno pripojim cokoli - mereni vseho
mozneho, rizeni topeni a dalsich veci nebo treba jen zcela
nenapadite PC na 1000 Mbit/s.

Mam po baraku natahanych 70 zasuvek. Jeste jsem nikdy
nelitoval, ze jsem tam ty zasuvky natahl. Ale uz jsem mockrat
litoval, ze nekde jsem je nenatahl.

rollfree

Presne to me taky zaujalo :) Ja rekonstruoval byt a s dratama na pripojeni desktopu ani notebooku vubec nepocitam.Vyresim to routerem s wi fi . Navic manzelka notebook pouziva na praci vecir v posteli a to by me s dratem hnala :)

s pozdravem

snehulak

PS. Je fakt , ze vcera jsem z notebooka kopiroval 5gb dat a i na tom "54Mbitu" to trvalo snad 15 minut :) Ale to jenom proto ze jsem USB disk nechal v praci.