RE: Rozvody po domě

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta@gmail.com
Sobota Červen 28 21:06:20 CEST 2008

A co to zkusit bez dratu? ;-)
Ja nic netahal a spokojene si jdu s NB aj na hajzlik :-) Jestli mate 4
zasuvky I tam, tak sorry.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Ales Prochaska
Sent: Saturday, June 28, 2008 8:48 PM
To: hw-list@list.hw.cz
Subject: Re: Rozvody po domě

Namátkou vzpomínám: u ženy v pracovně PC, síťová tiskárna, telefon,
notebook. 4 zásuvky vyčerpány. U mě v dílně počítač, telefon, zásuvka
pro notebook, CNC frézka. 4 zásuvky vyčerpány. V obýváku DVD a zadní
repráky (nesmějte se, nechtělo se mi tahat bůhvíco husíma krkama tak
jsem je zapojil přes strukturu). Ložnice: telefon, zásuvky pro dva
notebooky. Jedna zásuvka volná :-) Podobně je to ještě u dětí v jejich
pokojích. A dokonce je jedna funkční ethernetová přípojka v místnůstce
pro zahradní nářadí :-)

Aleš Procháska