Kontrola poctu kusu - firmware

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Sobota Červen 28 12:31:36 CEST 2008

>Uvnitr mikrokontroleru je nejvic prace. A je to zcela zasadni pro
>funkcnost, protoze tady jde o to, ze ten binarni kod pak bude k
>dispozici tem, kteri ho mohou napadnout. O to je to slozitejsi.
>Zalezitosti venku uz jsou trivialni.

No, a predpokladas, ze tu robotu budes robit Ty? T.j. ze sa naucis robit s jednocipom ACME ktory zrovna zakaznik potrebuje/chce pouzit?
Som myslel, ze to gro roboty urobit ten programator, a Tvoja uloha je konzultant prip. dodavatel tych "zalezitosti venku". A som si tym padom predstavoval, ze mas nejake standardne riesenie, na ktore mas nejaky ramcovy odhad ceny.

>Takze jako zakaznik prijdes a reknes: "Za kolik mi napisete textovy
>editor." a ja reknu: "Za 5 tisic." a on souhlasi a druhy den si pro
>software prijde a desne se divi, ze to nema funkcnost jako Word,
>protoze nechtel nic specifikovat, chtel znat jen cenu.

Nie. Prisiel som ako zakaznik, a opytal som sa, ci mi vies vykonzultovat napisanie textoveho editora pre moju sekretarku, ze si ho napisem sam.

Tu omacku potom, tak to uz poznam. V zivote som nerobil soft podla vopred stanovenej 100% specifikacie a budem sa tomu snazit vyhnut pokial sa len da, lebo je to podla mna nezmysel. Ale to je uz na iny flame, takze ak chces, zaloz na to prosim iny thread.

wek