Re: OT: Krabice na lampách v Praze

Petr Dlabal dlabal@gmail.com
Pátek Červen 27 21:44:22 CEST 2008

Muzu pridat informaci ze se mi moc nezda ze by to byl wifi hotspot,
protoze je to nekde pomerne blizko u sebe az tak ze je videt od
jednoho ke druhemu, napriklad v ulici Lovosicka na Proseku u stanice
Poliklinika Prosek je jedna a par metru u stare smycky busu je myslim
druha. Tohle je na hlavni ale dalsi je kousek odtud uvnitr sidliste
pomerne v zapadakove. Antena je takovy proutek nahoru a proutek dolu
(odborne receno :-)