Kontrola poctu kusu - firmware

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Pátek Červen 27 21:41:32 CEST 2008

Puvodni zprava ze dne 27.6.2008 od Galloth:

> No ano.

To by se mu trochu prodrazilo.

> To by presne mel udelat pokud mu nekdo ukazuje takoveto absolutne
> neprustrelne reseni.

Zadne reseni neni "absolutne" neprustrelne. To jsem nesliboval a ani
nemohl slibit.

> Ale samozrejme pokud si mysli, ze to vi lepe, tak to delat nemusi,
> ale mel by pak pocitat s tim, ze jeho data se budou nekde povalovat
> na netu protoze se nakonec ukazalo, ze bezpecnost byla minimalni....

Jaka data povalovat na netu? Nejak se ztracim. O cem je prosim rec?

> To je docela zasadni omyl spousty lidi. To ze nekdo umi programovat
> neznamena, ze umi navrhnout nebo posoudit bezpecnost sifry.

Ja netvrdil, ze umi posoudit bezpecnost sifry. Tvrdim, ze je schopen
posoudit dane reseni z hlediska svych naroku. Od toho jsem tu snad ja,
abych mu to vysvetlil. Ano, ja se take musim spolehnout na spousty
odborniku, kdyz pouzivam jejich vyrobky.

> Dokonci i kdyz si clovek, ktery sifram nerozumi najde nejaky
> sifrovaci algoritmus (uz vymysleny a jen ho implementuje) je dost
> pravdepodobne, ze to nebude uplne bezpecne.

Ten clovek take nebude implementovat sifrovaci algoritmy, ty budu
implementovat ja. Ja se take neprdim do motoru.

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem
ICQ: 21215917, MSN: clexpert@clexpert.cz