Navod pro M1T242

Saša Svobodová sasa@zirafoviny.cz
Pátek Červen 27 19:52:24 CEST 2008

Hezky vecer,

   ziskala jsem do sveho opatrovni tento postarsi pristroj. No ale nemam
k nemu navod. Na webu jsem nasla nejake povidani k M1T242A coz je
novejsi varianta s LED displejem. Ten muj ma digitrony :-)

   Nevi nekdo o tom, kde takovy navod roste? Jde mi hlavne o to, jak se
pouzivaji ovladaci prvky na zadni strane pristroje. V tom navodu co mam
o nich neni zminka. Zbytek je docela jednoduchy. I kdyz mi pripada, ze
na stridavych rozsazich ponekud keca. I kdyz to muze byt i tim, ze ma
vysoky vstupni odpor a Buh vi, co se tam kde naindukuje. Poradne
prezkouset ho budu moci az v pondeli.

   Budu moc rada, pokud se nekde najde :-)

					Saša K. Svobodová

            www: http://www.zirafoviny.cz

           mail: sasa . svobodova      @            centrum.cz
   mobilni mail: svobodova . sasa      @       vodafonemail.cz
	         sasa . svobodova . ul @       vodafonemail.cz

            ICQ:  260 344 186

Analogova pošta: na pozadani ;-)

Odchozî zpráva neobsahuje viry.
Zkontrolováno AVG - http://www.avg.cz
Verze: 8.0.131 / Virová báze: 270.4.1/1522 - Datum vydánî: 27.6.2008 8:27