Sam-ba na ARM7

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Pátek Červen 27 18:57:57 CEST 2008

Ono to pozna platnou aplikaci podle toho, ze to ma na zacatku platne
instrukce, vlastne ty, ktere tam vzdycky jsou. Takze pokud to normalne
zkompilujete, melo by to jit pres SAM-BA tim binarem napustit. Alespon
jsem s tim nemel problem. Tehdy jsem to zkousel z WinARM. Ale vykaslete
se na to, je to desne otravne to prerujperovat, zapnout na 10 sec,
prejumperovat, zapnout a pak tahat bootloaderem. I nejobycejnejsi JTAG
do LPT je leharo na gauci proti polezeni pricne na schodech ;). Navod na
JTAG do USB uz jsem uvadel, je tady:
http://www.siliconbrain.biz/produkty/start_arm.htm - snad se na mne
nebudou ostatni moc zlobit.

--