Kontrola poctu kusu - firmware

andrej jancura hw_aj@zoznam.sk
Pátek Červen 27 18:00:35 CEST 2008

Ahoj,

> V této oblasti se teda zatím nepohybuju, ale pokud jde o velké série (cca
> 10000ks), nemohlo by se na to pamatovat už při návrhu?

Mas na mysli zmluvy?

> Nevím jak by to vyšlo finančně, ale co si třeba nechat
> zapouzdřit napálený procesor s jiným
> rozmístěním vývodů a nechat si ho označit nějakým svým kódem?

Myslis ako navrhnut novy layout cipu... Lebo inak si viem predstavit
spolahlive bondovanie s krizenymi dratikmi. Alebo jednoduchsie, kupit die a
zalievat ich tym ciernym svinstvom.

> Pak se snad dá jednat  výrobcem ve smyslu: máme
> tam zákaznicky čip který vám dodáme.

A Ty si ako chces ten "zakaznicky" cip dat vyrabat?

> Navíc pokud by někde sehnal binárku, bude mu na nic.

Skus sa niekedy porozpravat na reklamacnom... Ako sa robi debug zakaznickeho
cipu. Keby som nevidel na vlastne oci, neuverim.

> Vyplatí se mu
> přeroutovat desku, přepsat FW nebo si znovu nechat udělat stejně
> pouzdřenej procesor?

No v panelakovej dzungli Ti to urobia pre svoju zabavu a potesenie v mene
vyssich spolocenskych zaujmov...

Inak, ja osobne by som sa naozaj o podobne voloviny nestaral, proste si
nechat zaplatit rovno a hotovo. Pocitat napaleny firmware, to by som riesil
az vtedy, ak by to po mne chcel sam vyrobca a existoval aspon aky taky
realny dovod to robit. (Teda vyrobca by ho mal mat vzdy uz len kvoli svojej
vlastnej evidencii...)

A.

> A.

Si muž? A chceš porozumieť ženám?