OT: barva soustruznickeho noze tvrdokovovym platkem

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Pátek Červen 27 14:57:45 CEST 2008

ON je oborova norma, dnes uz se nepouziva.

P10 je jeden ze zakladnich druhu karbidu, je vhodny pro materialy
tvorici dlouhe trisky.

Ty barvy by mel rict dodavatel noze, mohlo by to byt cokoliv. Jeste
jsme si vzpomnel, ze krome typu karbidu nebo typu materialu pro ktery
je karbid urcen se noze znacily podle geometrie ostri prouzky na
druhem konci, treba jedna carka uhlopricne, dve do krize apod. Tohle
by se dalo dohledat, na to byla CSN.

Ales Prochaska