Kontrola poctu kusu - firmware

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Pátek Červen 27 12:58:25 CEST 2008

>grrrr to tvoje nezalamovani...

Takto
je to
uz lep-
sie?

:-
)

>no pokud vyrobci reknu, ze to zarizeni cas od casu i po aktivaci se
>pokusi kontaktovat registracni server tak uz to je velka hrozba se to
>nepokouset to ochcat

A kto
povedal
ze to
zariade-
nie bude
v beznej
prevadzke
sietovane?

Ak zakaz-
nikovi
slubim ne-
jaky bo-
nus (tre-
bars
upgrade
satarmo)
tak bude
ochotny
mi to se-
riove
cislo po-
slat tre-
bars aj
mailom,
faxom,
smskou...

Ten za-
kaznik je
v tomto pri-
pade len
zneuzivany
ako lacna
pracovna
sila; v
skutocnosti
moze pokojne
chodit aj
pan kolega
Konecny
na namatkove
kontroly
do fabriky -
a ak najde
2 kusy s rov-
nakym seriovym
cislom ci
nieco podobne
tak pruser...
(a to este
si treba
zadefinovat,
co vlastne
"pruser" v
tomto pripade
znamena...)

>Ale jo to urcite. Nejlepsi by bylo zdedit jadernou elektrarnu. Pak se
>muzes na vsechny organizacne-socialni problemy z vysoka vy..... :-)

Tu na Zahradnikovom balkone? ;-)

Chcel som tym len povedat, ze je castym omylom ludi od jednocipov a spol. hladat riesenie v tych jednocipoch a spol.; a podla moznosti nejake komplikovane (vid siete a servery a kodovanie atd.). Tuna to tak nefunguje. Tym nechcem povedat, ze tie riesenia netreba pouzivat - treba odstrasovat vzdy a vsetkymi sposobmi, najma tymi lacnymi (napr. pri paleni jednocipu ho treba locknut aj ked vsetci vieme ze borci s HNO3 si s tym vedia poradit), len sa na to netreba slepo spoliehat.

wek

PS. To co je za shitny mailovy klient ktory nevie spravne zobrazit nezalomeny text pri Re???