[OT] Kondenzovana lidska blbost na patatek.

Daniel Valuch daniel.valuch@orange.fr
Pátek Červen 27 10:57:05 CEST 2008

no rusi kupia vsetko. Je jedno co to je, ale musi to byt drahe...
K tomu Evianu - je to uplne obycajna voda ako kazda ina. Tu si ju v
samoske kupujem za nejakych 40 centov za dvojlitrovu pet-ku (doma mi z
kohutiku tecie takmer piesok, pit sa to neda a filtracne konvice som
zatial neskusal). V nasich krajoch je to ale prezentovane ako neviem aky
luxus a ked si v restauracii k jedlu vypytam obycajnu vodu, alebo nejaku
slovensku mineralku tak sa na mna pozeraju ako na zjavenie...
b.