Kontrola poctu kusu - firmware

Marek Sembol hwm.land@gmail.com
Pátek Červen 27 10:56:03 CEST 2008

Hmm, panove, a neprehanite uz to trochu? Sice nevim jaky poklad autor
do toho FW zapracoval, ale:
1) mi to, co tu vymyslite zacina pripadat slozitejsi nez ten samotny
FW (tedy cena vyvoje...)
2) se slozitosti jde ruku v ruce i zvysene riziko chyby
3) Nevim co je to za FW, ale ktery zakaznik si koupi zarizeni u nehoz
je riziko, ze prestane fungovat jen proto, ze nekdo spatne nastavi FW?
a) ten co nema jinou moznost (a nezda se mi, ze by autor mel silu
monopolisty typu Microsoft (prosim bez flame - sam ho ve velkem
pouzivam)
b) ten, kdo o tom riziku nevi - ale pak je to IMHO podvod na zakaznika
(se vsemi pripadnymi dusledky v pripade vypadku vyroby, ohrozeni
zdravi a podobne)
4) Ktery zakaznik si koupi zarizeni, ktere neprezije krach autora (a
nedostupnost jeho serveru pro znovuaktivaci) - a ten muze prijit
kdykoliv, ze...
5) Myslim, ze zminovany Microsoft ma lepsi zazemi a presto je jeho
zabezpeceni aktivacemi znovu a opet prekonavano...

Ale jinak uznavam, ze na patek je to hezke tema:)
Marek