[OT] Kondenzovana lidska blbost na patatek.

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Pátek Červen 27 10:04:09 CEST 2008

Taky se to ale dá brát jako určitá forma naplnění hesla vydělej a dej
vydělat. Vydělává obrovské peníze a zase je dává do oběhu. Tak dá
práci a zaplatí spoustu peněz někomu kdo jí shání lahev vody ze
Skotska nebo jinou naprostou blbost. Já bych řek, že je to od ní
docela hezké.

Aleš Procháska

 http://tn.nova.cz/red/celebrity/celine-prijizdi-s-hvezdnymi-manyry-neni-ale-sama.html