OT: RE: Kontrola poctu kusu - firmware

andrej jancura hw_aj@zoznam.sk
Pátek Červen 27 10:07:00 CEST 2008

Ahoj,

myslim, ze nieco podobne sme tu uz rozoberali davnejsie. Vtedy som Ti
navrhol akesi rozumne kompromisne riesenie...

Videl si niekedy na vlastne oci ako to vlastne funguje vo vyrobe? Pripadne
programoval si niekedy viac obvodov ako povedzme 50? Ak ano, tak potom
urcite poznas ten uchvatny pocit, otvorit krabicku, vybrat, napalit,
zabalit, odlozit krabicku... Preco sa na toto vsetko vlastne nevykasles a
nedohodnes si jednorazovu platbu za vyvoj spolu s minimalnym rocnym
poplatkom zohladnujucu nejake fixne minimalne mnozstvo plus z kazdeho
predaneho kusu navyse nejaky zanedbatelny poplatok po dobu vyroby vyrobku?
Podla mna je aj tak vsetko ostatne len vecou dobrych vztahov, vzajomnej
dovery a hlavne ochoty Tvojich partnerov platit, pripadne zaplatit Ti nieco
navyse (a toto je vlastne to najdolezitejsie)...

Ja viem, moj tatko mi stale vtlka do hlavy one zname, kto poctuje ten
gazduje. Mne to vsak v tomto pripade pride ako typicka nenazranost. Nestaci
Ti totiz zarobit vegetne, bez nervov a stresu 1000,-, Ti chces proste
1000,01... Hm, stoji to vobec zato? Ale nic proti gustu.

Mimochodom aka je vyrobna kapacita Tvojej firmy, mesacny obrat a pod.?
Murphy je totiz velmi vtipny... Rob proste tolko na kolko mas a kolko
vladzes, a zbytocne sa umelo nestresuj. To je totiz cesta do hrobu.

A.

p.s.: Ja viem, zase som napisal nieco od veci... Ale ber to prosim s
piatkovym humorom.