[OT] Kondenzovana lidska blbost na patatek.

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Pátek Červen 27 09:56:48 CEST 2008

Já na tom nic špatného nevidím. Většina zboží nemá za úkol uspokojovat
základní životní potřeby ale pocity. Důležitá není kvalita zboží ale
pocit uspokojení z toho zboží. Dá se to řešit různě, nákupem tak
levného a nekvalitního zboží že vlastně jde už jen o atrapy nebo
nákupem věcí tak předražených, že už jen tou cenou dávají pocit
výlučnosti. Viz třeba tahle voda, nebo hodinky za milión i když ani
žádné hodinky nepotřebujete nebo Bentley i když jiné auto za čtvrtinu
ceny jezdí líp :-)

Aleš Procháska