[OT] Kondenzovana lidska blbost na patatek.

zu1234 zu1234@seznam.cz
Pátek Červen 27 09:40:27 CEST 2008

Chlapi a Sašo,
já nejsem chemik, ale přemýšlel jsem zda a případně k jakým výluhům
dochází z PET-flašky do vody uvnitř. Nevěřím tomu že k žádným.
Takže voda uvnitř může být jaká chce, stejně jsou to 'pomyje z
polyetylénu'.

IMHO ale PET flašky podstatně přispívají ke zdraví protože lidé pijí
(vodu a její deriváty) mnohem víc než my v mládí, kdy flašky byly jen ze
skla nebo z PVC.

ZU