Fotozavora

Petr Tošovský PetrTosHW@PTmodel.cz
Pátek Červen 27 09:38:38 CEST 2008

V souvislosti s merenim na zavodech mne casto napada jak je to vubec
udelane, ze jsou schopni merit cas jednotlivych zavodniku (bezci, kone,
auta), kdyz  jsou v cili casto temer zaroven a pomoci zavory nemam
moznost identifikovat kdo je kdo. Vysledky se na TV obrazovce ukazuji
online obvykle na tisiciny sekundy, ne az po vylusteni cilove fotografie
apod.
Pokud by slo o nejako radiovou identifikaci, tak podle me nemohou
dosahnout presnosti na tisiciny (tezko by se polem ohranicovala presne
oblast cile) a opticky prenos zas nebude spolehlivy pri zakrytech a
jeste k tomu pri pohybu objektu nad 300 km/h.
Vedel by nekdo jak je to udelane, jen tak pro zajimavost? Doufam ze se
nedozvim ze tam stoji rada hodne rychlych trpasliku se stopkama. :-)
Asi bys mel pak Kamile vic prace, ale zase to bude skoro profi zarizeni
... ;-)

Tosa