Kontrola poctu kusu - firmware

Snail Instruments snail@snailinstruments.com
Pátek Červen 27 08:33:28 CEST 2008

>Já bych Vám doporuèil jako kompromis licenci s èasovou platností , t.j.
>platba za ka¾dý rok, kdy to vyu¾ijí , bez ohledu na poèet kusù.

Jestli chapu dobre zamer autora puvodniho dotazu,
chtel by se svezt na uspechu jineho vyrobku, do ktereho delal software.

Ciste z ekonomickeho hlediska neni mozne dostat
zaplaceno vice, nezli kolik by stalo napsani
programu nekym jinym pri poskytnuti neomezene
licence. A pokud neni mozna kontrola poctu
vyrobenych kusu, nedostanete pri placeni za jednotlivou licenci ani to.

J. Hanzal