Kontrola poctu kusu - firmware

"Ing. Libor Konečný" support@mikrovlny.cz
Čtvrtek Červen 26 23:54:53 CEST 2008

Tak to je presne ono.
AD 1. Ma prvni uvaha udelat si svuj programator napojeny na ethernet na
IP2k delam uz leta tak by to nebyl problem, zde ale staci LOG analyzator
odchytit RESET, RB 7 a RB6 a je hotovo.

AD2  jde o desetitisicove serie,  coz neni sice moc za par dni bych
necitil ruce od vymenovani cipu z patice, ale je zde jiny duvod,
firmwaru jsou 4 druhy a bude se palit dle objednavek/expedic

Ja osobne neverim nikomu ;-) , proto bych chtel mit absolutni kontrolu.
Takovy clovek , ktery mi to sepise na kus presne s tim ,ze si neposkodi
svou cest a povest neexistuje.

LK