Kontrola poctu kusu - firmware

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Čtvrtek Červen 26 23:19:37 CEST 2008

Proc neudelate vlastni flashovaci SW, ve kterem bude binarka uz ulozena,
nebo ani nemusi staci kdyz bude ulozena v sifrovanem souboru vedle
instalacniho exe a ten bude umet ji otevrit. Pak si pri flashovani
snadno vygenerujete licencni udaj k vam na server. Nevic si muzete delat
primo aktualizaci binarky ze serveru.

Pokud chteji nutne binarku do ruky tak bych jim neveril ani nos mezi
ocima. :-( Neni pro to duvod.

Radek Vicek