TQFP100 a letovani

Pavel Novotny novotny.pp@atlas.cz
Čtvrtek Červen 26 18:17:42 CEST 2008

Podle meho jednoduse, proste pomoci 4ks pasek oblepite obvod ve vzdalenosti
tak 4mm od obvodu :-)

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Pavel Hudecek
Sent: Thursday, June 26, 2008 5:56 PM
To: HW-news
Subject: Re: TQFP100 a letovani

Souhlasím. Mě právě zajímalo, jak to s tou páskou p. Slavětínský myslel.

PH

From: "Petr Zahradnik" <clexpert@clexpert.cz>

Puvodni zprava ze dne 26.6.2008 od Pavel Hudecek:

> Představa stříhání 96 proužků o šířce několik desetin mm a jejich
> lepení mezi pájecí plochy je dost děsivá.

Videl jsi nekdy, jak vypada nepajiva maska mezi nozickami svaba s
velkou hustotou vyvodu? Tak se schvalne nekdy poradne podivej lupou,
protoze mezi takovymi nohami zadna maska neni (snad az na opravdove
vyjimky) :-)

Ona ani jaksi neni potreba, protoze pokud mezi nohami neni jeste
cesticka (coz pri takove hustote proste neni), je zcela zbytecna.
Jestli je tam maska nebo laminat, to je uplne fuk. Maska ma smysl
pouze pro kryti spoju, kde zabranuje zkratu. Maska na prazdnem miste
laminatu bez medi nema smysl zadny.