Test - nejakej bor..l v ceskem internetu?

Radek Sztwiorok sztrad@gmail.com
Čtvrtek Červen 26 14:36:14 CEST 2008

Jen pro uplnost ted ta odpoved dorazila 13:50na hw 14.26 u mne.
Radek
----- Original Message -----
From: "Jan Waclawek" <konfera@efton.sk>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Thursday, June 26, 2008 1:50 PM
Subject: Re: Test - nejakej bor..l v ceskem internetu?

Suvislost bude ta co pisu priamo na tej stranke guglaci: ak niekto (alebo
viac ludi) kliklo "no spam" na prispevok, tak sa zrejme odosielatel
("From:") ocitne v nejakom internom whiteliste ("light-gray-list"e ;-) )

Zakladny problem je v spameroch, proste treba pockat az 99% uzivatelov
internetu pochopi ze tu viagru a titul MBA netreba kupovat na zaklade
pochybnych mailov.

wek