Posta z Polska

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Čtvrtek Červen 26 13:41:57 CEST 2008

Polská pošta bude mít podobný sledovací systém jako česká. Ať napíše nějaký
číslo z podanýho balíku, určitě je dostal a pak bude vidět, kde ten balík je
(po překročení hranice to číslo převezme i Česká pošta, takže lze sledovat
dál). Osobně bych tipoval, že se balík buď stratil nebo vůbec nebyl poslán.
Co jsem slyšel, tak polští "obchodníci" na Aukru/Allegru jsou docela
vyhlášení tím, že buď v balíku pošlou cihlu nebo nepošlou nic, ale peníze
vyinkasují předem...

PS: Mně balík z USA přišel po pěti týdnech a to většinu z té doby se zdržel
na celnici...