Re: Fotovoltaika - Měnič 24Vss/230Vst

pyrin@volny.cz pyrin@volny.cz
Středa Červen 25 19:16:58 CEST 2008

Kam se poděla fotovoltaická pointa ?
pyrin

----- Original Message -----
From: "Serych Jakub" <Serych@panska.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Wednesday, June 25, 2008 4:05 PM
Subject: RE: Fotovoltaika - Měnič 24Vss/230Vst

Ja jsem si kdysi nejaky 150W koupil (ted ho nemam u sebe a nevim znacku).
Mel
problem s prvotnim nabijenim kondu v notebookovych zdrojich, ktere povazoval
za zkrat. Tak jsem si k nemu udelal psa majiciho na snure mignonkovou patici
zapojenou do serie a
proklemovatelnou vypinacem. Vypada to sice dost silene, ale funguje to v
aute
nekolik let bez komplikaci. Pri zapnuti menice se kondy
nabiji prez zarovku a pak ji vypinacem proklemuju a dal uz to funguje
naplno.

Jakub Serych