Fotovoltaika - Měnič 24Vss/230Vst

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Středa Červen 25 09:40:49 CEST 2008

Zapomněl jste na efektivní hodnoty, u obdélníků je to full scale :) takže
žádných 300V tam nikde ani zdaleka nebude.

----- Original Message -----
From: "Pavel Kadečka" <pavel.kadecka@gmail.com>

V tom schématu mi něco nesedí. L je připojené na střed mezi oba
tranzistory? A N je připojené na mínus?

Na červeným drátu bude cca 300V naprázdno, na modrym mínus 300V, na
hnědym, tedy L, bude 0V. Jak z toho chcete udělat střídavých 230 -
spodní tranzistor může tak maximálně střídavě zkratovat těch -300V k
0V.

Navíc nepíšete ani jakej vlastně z toho chcete tahat proud, ty
výstupní tranzistory budou každopádně slušně topit - pokud tam chcete
mít dokonalou sinusoidu.

P.K.