Nedavna diskuze k plagiatorstvi HW

andrej jancura hw_aj@zoznam.sk
Úterý Červen 24 20:41:54 CEST 2008

Ahoj,

> No pokud jde o uceni se tim, ze neco zkopiruji tak s tim problem mam,
> ale chapu, ze ucel sveti prostredky.

No tuna plati len jedno "ako vyssi prikaze". Myslim, ze v istych pripadoch
sa nediskutuje. Ale pokial ma clovek v sebe dostatok kuraze a prilis
nerozmysla nad tym co bude nasledovat, obzvlast v situaciach, ked je jeho
osud uz dopredu specateny, moze si dovolit smerovat "vyssiemu" ci "jeho
oddanym ambicioznym poskokom" vtipne dvojzmyselne poznamky o tom, ze na nete
je predsa vsetko... Reku ci sa musi uchylovat k takymto praktikam.

> Na druhou stranu urcite museli
> zvladnout napsat nejaky FW (protoze verim, ze mi zadny nezamceny MCU
> neutekl a samotne MCU neprodavam). Takze to urcite hodnotim kladne.

No isty nas v holandskom exile zijuci velikan, to nazval velmi vystizne
"Skola hrou..." A ono to do isteho casu aj hra je, potom sa z toho stane
postupne krk stahujuca slucka.

> Bohuzel posledni dobou mi nejvic casu zabira prave vyvoj HW a odladeni
> finalni desky. Navic ten ze me delal celkem dlouho blbecka po ICQ a
> zkousel na me ruzne finty. Navic me dost nastval, ze se podivil proc
> kupuji draho soucastky, kdyz pres kamarady si naobjedna sampliku kolik
> chce. :-(

To vies prca musi predsa byt... Tak by som mu to s humorom vratil.

> Ja jsem akorat na patricne forum (a hodim to i k sobe na stranky), ze
> existuje neco takoveho, aby se nekdo nekryl mojim jmenem kdyby nahodou
> na neco nepatricneho doslo. Ja vim, ze jsem zatim k zadne ujme neprisel
> protoze by si dotycny stejne nic nekoupil, jde jen o to, aby nedostal
> zalusk na z toho neco dostat.

Vies co je horsie? Dat do niecoho nezanedbatelne peniaze a zistit, ze mas o
jedneho ci viacerych kamaratov menej.

> Nejvetsi prca je, ze v ramci paranoi jsem z prvniho overovaciho kusu,
> kterej sel ven nezavislemi testerovi jsem odbrousil oznaceni na IC. A
> pak mi kamarad kdyz to videl rekl, jestli to neprehanim kdo by neco
> takoveho kopiroval, coz jsem nakonec na nej dal. ;-) Vcera kdyz to videl
> tak nevericne valil oci.

Tak z toho si nic nerob, ja potom zijem v permanetnej paranoi. Akurat sa
snazim si z toho uz nic robit. Len obcas si musim dat akysi liek, ktoreho
zlozenie je alkohol plus nejaky chemicky humus. Tak som to po case poriesil
dobrym poharikom, ten je aspon zdravsi a posobi preventivne proti ischemii.

A.

Vo víne je pravda!
http://vino.zoznam.sk/