zobrazeni txt na html strance

Ondřej Kozumplík kozond-konf@seznam.cz
Úterý Červen 24 15:32:58 CEST 2008

Pokud spravne chapu, tak ten textovy soubor mate na tom webovem serveru,
takze nechapu dost dobre proc se tady v diskuzi zminuje oklika od
server-side reseni. Javascript zaprve musite vyladit pro vsechny mozne a
nemozne typy prohlizecu, zadruhe jede na strane usera a zase si cosi
taha ze serveru, takze je to skrabani se nohou za uchem. Pokud na vasem
hostingu jede php, pak neni nic jednodussiho, nez pouzit "fread",
vysledny retezec explodovat do rozumneho pole, a cyklem pak z pole
vypsat html tabulku. otazka par radku kodu. Do prohlizece vam to pak
odesle proste html, ktere bude chodit spolehlive opravdu vsude.

S pozdravem

Ondrej Kozumplik
http://www.hysteria-metal.cz