Nedavna diskuze k plagiatorstvi HW

Hugo KOTTAS hugokottas@web.de
Úterý Červen 24 15:17:39 CEST 2008

No to je ale pic.vina. Ja jsem ani neslysel, zeby nekdo v cechach nahradil skodu.

A kdyz na nase mile snede spoluobcany padla v Plzni hala a jednoho pri kradeni oceli zabila, tak pribuzni chteli zaplatit nahradu.

jak znam soudy a korektnost tak to asi dostali. A majitel haly dostal .....

HK

*Von:* "Jiri Bezstarosti" <jiri@bezstarosti.cz>
*Gesendet:* 24.06.08 14:03:53
*An:* HW-news <HW-LIST@LIST.HW.CZ>
*Betreff:* Re: Nedavna diskuze k plagiatorstvi HW

Presne tak, ale u zminene prace by vubec nemelo byt tezke prokazat, ze
kdy je ;).

Ono to ma jeste jednu rovinu a prejte si, aby Vas drzitel patentu
napadnul. Kdyz to totiz udela a navrhne k tomu predbezne opatreni, takze
Vam treba soudne zastavi vyrobu ci postup nejakych praci, pekne si
lehnete, nedelate nic a v klidu cekate, jak Vam naskakuji penize stejne,
jako byste makal. Skodu zpusobenou predbeznym opatrenim totiz komplet
zaplati, pokud se Vam podari prokazat, ze jste s tim prisel driv a nejak
to publikoval. A to je take duvod, proc takovy drzitel patentu se do
vetsi organizace ci podniku nebude navazet, protoze v pripade nezdaru by
spachal financni sebevrazdu - pokud to neni superhazarder.

Ovsem nejsem pravnik, jsou to jen me vyvody z minulosti, jen jsem s
temito vecmi mel kdysi co do cineni a jak je to jinde nez v CZ, zadnou
zkusenost nemam.

--
Jiri Bezstarosti