***SPAM*** Re: OT: Volaní s U-FONem

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Úterý Červen 24 14:53:06 CEST 2008

Zajímavé to jistě je, nicméně to funguje, ten kondenzátor na elektrické pole
tam je přece taky, ikdyž o hodně větší než vlastní kapacita dipólu. Má to
ovšem menší zisk, než "komplexní" anténa. Teorie byla kdysi popsaná i v AR a
není to tak dávno (<15 let).

----- Original Message -----
From: "Pavel Hudecek" <phudecek@tiscali.cz>

By mě celkem zajímalo, co udělá takovej foton, když mu seberete jen
magnetickou složku:-)

PH

From: "Jaroslav Lukesh" <lukesh@seznam.cz>
Na takových vlnových délkách lze s úspěchem využít jen magnetického pole k
vysílání i příjmu, nemusíte používat komplexní antény. Takže obyčejná malá
feritka.

From: "Snail Instruments" <snail@snailinstruments.com>

>.. Zato se da telefonovat z ponorky :-)

Ale nechtel bych nosit takovy mobil s ctvrtvlnnou antenou :-)