Nedavna diskuze k plagiatorstvi HW

Daniel Valuch daniel.valuch@orange.fr
Úterý Červen 24 10:00:43 CEST 2008

osobne samozrejme nie, ale na patente su mena :-) Aby to bolo este
dokonalejsie tak je tam citacia z mojej prace v zmysle "...a tieto
nedokonalosti sa daju kompenzovat zavedenim spatnej vazby ako napriklad
v [x]" kde x odkazuje na moju pracu.
V principe mi je to jedno, pac je to pomerne zakladny princip ktory sa
podla mojho sukromneho nazoru neda patentovat (aj ked v amerike je
vsetko mozne) a zarobit sa na tom neda. Co ma ale znepokojuje je ze ked
tieto zariadenia ktore sme rozpracovali a vyvinuli u nas budeme chcet v
buducnosti pouzit tak je tam potencialny kostlivec v skrini a niekto
(drzitel patentu) moze mat namietky... Z toho sa potom odvija
dokazovanie ze patent bol udeleny na pracu ktoru uz niekto pred tym
uverejnil a vsetko s tym suvisiace.
b.