OT: Odemykani k autu

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Úterý Červen 24 09:50:21 CEST 2008

Puvodni zprava ze dne 26.6.2008 od Michal HW:

> Otevreni auta bez klicu je zakladni dovednost dobreho ridice. Nevim
> proc se to neuci v autoskole, zvlast kdyz se tam probira prevodovka,
> diferencial a jine ptakoviny...

Ja to tedy nikdy neumel a neumim dodnes. Ani jsem to nepotreboval.
Nicmene kdysi davno pred 10-12 lety jsem mel Favorita a byl jsem s nim
v autorizovanem servisu asi 30-40 km od meho bydliste. Predal jsem
predavacimu technikovi vozidlo, klice od auta i s ovladacem a sel
pokecat s reditelem. Najednou prisel nejaky mechanik a rika: "Vy jste
mel nastavene automaticke zamykani dveri a my jsme si v aute zamkli
klice. Nemate nahodou nahradni?" - tak na nej cumim a rikam: "No
jiste, kvuli takovym vemenum nosim nekolik nahradnich klicu.", vytahl
jsem druhy klic a pujcil mu ho...

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem