Nedavna diskuze k plagiatorstvi HW

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Úterý Červen 24 02:50:56 CEST 2008

Pokud je mi znamo, tak je na tom kus MCU, je tak ? No a soft pro nej a
nebo naprogramovany kousek MCU se musel nekde vzit. Pokud si ten dotycny
ten MCU koupil od autora, pravo udelat si desku bych mu nebral a pokud
to ma pro sve pouziti a nemini ze sebe delat konkurenci s takovou kopii,
jeste bych mu to pochvalil, ze to dokazal dat dohromady, protoze nemohu
cekat, ze si ode mne koupi desku nekdo, kdo nevaha obetovat cas s tim,
ji celou premalovavat (okopirovat) a jeste vyrobit ;).

Nebo celou situaci chapu spatne ?

--
Jiri Bezstarosti