Odemykani k autu

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Úterý Červen 24 01:18:56 CEST 2008

>No, mas sa cim chvalit, hacker (tentokrat s makcenom na c)... ;-)

Pozor! vo vsetkej pocestnosti - nasi maju stale S120 a este tot nedavno pred par rokmi som ju viac-menej pravidelne pouzival. A sem-tam si aj zabuchol kluce...
Iny typ auta otvorit neviem a ani ziadnu cudziu S120 som neotvral. Naopak, mne pred 1,5r (bolo tyzden pred Vianocami) slohli hajzli Feliciu. Tie pocity si dost dobre vybavujem stale.

> [...]
>Na zaciatku boli prachsproste dvere a obycajna klucka ako na dverach do
>izby. Potom tam vymysleli patentny "dvojklikovy" zamok, aby ludia
>nevypadavali von pri havariach, to bola dobra vec. Potom vymysleli >uzamykanie, lebo sa zacali auta kradnut, to bola tiez dobra vec. Potom sa
>vymyslel central, lebo ludia zabudali zamykat, a to bola tiez dobra vec.
>Potom sa vymyslelo dialkove, a to bola tiez dobra vec, lebo sa nemuselo >strachat klucom potme do klucovej dierky. No a teraz sa vymyslaju >k***tiny, lebo sa to da, aj ked to ma maly alebo ziadny zmysel.

LOL pekny supis, nie je co vytknut :-)

miro