OT: Odemykani k autu

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Úterý Červen 24 00:50:51 CEST 2008

>No taku S120 tiez nevyhackujete cez cudlik, ale s tvrdym drotom ju otvorim do pol minuty...

No, mas sa cim chvalit, hacker (tentokrat s makcenom na c)... ;-)

Mimochodom, je to jedna z nadhernych ukazok upadku pretechnologizovanim. Na zaciatku boli prachsproste dvere a obycajna klucka ako na dverach do izby. Potom tam vymysleli patentny "dvojklikovy" zamok, aby ludia nevypadavali von pri havariach, to bola dobra vec. Potom vymysleli uzamykanie, lebo sa zacali auta kradnut, to bola tiez dobra vec. Potom sa vymyslel central, lebo ludia zabudali zamykat, a to bola tiez dobra vec. Potom sa vymyslelo dialkove, a to bola tiez dobra vec, lebo sa nemuselo strachat klucom potme do klucovej dierky. No a teraz sa vymyslaju k***tiny, lebo sa to da, aj ked to ma maly alebo ziadny zmysel.

Preco nachadzam tento jav v poslednom case vsade, ale najma v pocitacoch?

wek