OT: Volaní s U-FONem

jan.kuba honza.kuba@gmail.com
Pondělí Červen 23 17:52:50 CEST 2008

Coby pracujici u konkurencni firmy musim uznat, ze maji "pevnou" mnoohem
levnejsi. Ten internet od nich je ale nepouzitelnej, GPRS chodi mnohem lip.
Ta jejich deklarovaná 128kb/s ( asi nejpomalejsi v nabidce)  jede
prumerne okolo 7,2 kb/s ve spicce az 30 kb/s!! Vic jdem z toho nedostal.
Ta "pevna" ale "mluvi" dobre.
Zajemce o inet by si mel nejprv nechat predvest.