Odemykani k autu

Pajpach pajpach@katedrala.net
Pondělí Červen 23 13:19:59 CEST 2008

No ja bych nemluvil jen o RFID, je to jen jedna z moznosti. Ale v praxi se
pouziva vic variant. Namatkou na aute mam alarm s pagerem (na jednu
mikrotuzkovou baterku vydrzi tak 8-10 mesicu) kde klicenka umi s autem
komunikovat semiduplexne. Da se tam nastavit i tzv aktivni zamykani, tedy to
o cem se tu bavite. Jak odejdu od auta na urcitou vzdalenost (ktera se da
nastavit az do 30m), tak se auto zamkne, kdyz prijdu na polovicni
vzdalenost, tak se zase odemkne. vse na 433MHz bez RFID.
Nebo naopak funguje tzv radarova detekce. Auto kolem sebe "pozoruje" okoli
pomoci radaroveho vysilace a cidla, a v pripade naruseni pole si zdetekuje,
jestli je v dosahu opravnena osoba (s kartou) a odemkne, nebo neni a
pripravi se jestli bude alarm.
Tech metod je vic.

S pozdravem
Pajpach

----- Original Message -----
From: "Petr Tošovský" <PetrTosHW@PTmodel.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Monday, June 23, 2008 1:09 PM
Subject: Re: Odemykani k autu

Napadl me treba pripad kdy si kartu clovek necha primo ve voze a odejde.
S centralem clovek vi ze proste musi pri ochodu neco zmacknout. To co
jsem videl ja se zamklo samo pri vzdaleni se od vozidla. Pri trose
nepozornosti, ridic nezpozoruje jestli se auto samo zamklo nebo si kartu
nechal uvnitr ve voze. Dal si take dovedu predstavit ze by mohl nekdo
vyuzit i nestrezene chvile, kdy odchazis apod. Hodne jsme o tom
diskutovali a vim ze jsme tech problematickych situaci nasli vic. Byly
tam nejake veci i pro pripad nehody a ohledne dostupnosti vozidla pro
deti atd. Presne uz si to nevybavuji, je to uz dost dlouho.
Zadna tlacitka si na klice nevybavuji, ale je pravda ze to nebyla
finalni verze, takze to asi podle popisu ostanich na finalnich vyrobcich
funguje trosku jinak.

Tosa