Odemykani k autu

Pavel Brychta pavel.brychta@duhasys.cz
Pondělí Červen 23 12:25:05 CEST 2008

Sef ma Renault Laguna II (teda asi II...), tak jsem si s tim trosicku
pohral. Kdyz clovek prijde k zamcenemu autu, tak se nestane nic - po vsunuti
prstu pod kliku dveri se auto otevre. Dival jsem se zespodu na kliku a
pripada mi, ze je tam neco jako infra odrazova zavora. Skutecne tam staci
strcit prsty bez dotyku s karoserii a vuz se otevre. Bylo zabavne, kdyz sef
s kartou stal cca 2m od auta a ja jsem strcil prsty pod kliku - auto se
otevrelo. Po odstoupeni od auta cca 3-5m (jak kdy) se auto zase zamkne. Na
karte jsou tlacitka pro dalkove otevreni.
Pavel Brychta

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Petr Tošovský
Sent: Monday, June 23, 2008 12:11 PM
To: HW-news
Subject: Re: Odemykani k autu

Videl jsem to v akci a technik nejmenovane ceske automobilky, ktery to
implementoval do noveho modelu automobilu neustale mluvil o rozmisteni
napajecich a snimacich civek (je jich po aute nekolik). Vysvetlil jsem si to
tak ze to funguje na principu RFID, tedy napajene z VF pole okolo auta,
nejspise ale pouze v kratkych pulzech, aby to nevybijelo i baterii auta. Z
meho pohledu dost neprakticka vec, dalo by se najit spousta pripadu kdy to
ohrozi zabezpeceni automobilu. Stejne jako otvirani a zavirani dveri kufru
motorem zbytecna blbost.

Tosa